Přidejte se k týmu odborníků v oboru klimatizace a energetiky. Svých zaměstnanců si ceníme a snažíme se pro ně vytvořit co nejlepší pracovní prostředí.

Svých zaměstnanců si ceníme a snažíme se pro ně vytvořit co nejlepší pracovní prostředí. Když je potřeba pomůžeme Vám dosáhnout výsledku jako jeden tým. Věříme ve schopnosti našich kolegů, neházíme si klacky pod nohy a jednáme mezi sebou na rovinu.

Kariéra úvod

Jsme mladá firma z Hodonína. Máme šéfa, který naslouchá našim požadavkům, chce aby firma fungovala jako tým a každý zaměstnanec, aby se u nás cítil dobře. Máme za sebou tisíce malých a stovky velkých projektů. Zapadne k nám každý, kdo je týmový hráč, dokáže najít řešení v neřešitelné situaci a pomáhá ostatním. Jestli se chcete rozvíjet, učit se a chodit do práce s radostí, jsme ta správná volba.

Svých zaměstnanců si ceníme a snažíme se pro ně vytvořit co nejlepší pracovní prostředí. Když je potřeba, pomůžeme Vám dosáhnout výsledku jako jeden tým. Věříme ve schopnosti našich kolegů, neházíme si klacky pod nohy a jednáme mezi sebou na rovinu.

Chceme být jako firma pro naše partnery inspirací, proto máme firemní hodnoty postavené na ochraně životního prostředí. Pokud nás chceš poznat blíž, stačí napsat na

travnicek@klimabott.cz

a můžeš se přijít podívat, jak to u nás chodí.

Proč se přidat do našeho týmu?

1 Projekty, které mají smysl icon

Projekty, které mají smysl

U nás pracujeme především pro české zákazníky. Naše portfolio projektů se zaměřuje nejvíce na obory spojené s koloběhem vzduchu a vody – tj. chlazení, ohřev, výměna a el. energie. Ke každému projektu přistupujeme individuálně a s pečlivostí tak, aby byl každý zákazník, po jeho dokončení, maximálně spokojen.

2 Skvělá parta lidí icon

Skvělá parta lidí

Jsme tým a táhneme za jeden provaz. Vždy se na sebe obracíme s důvěrou a vědomím, že se nenecháme „ve štychu“. Jsou mezi námi sportovci, kteří nás dokáží inspirovat, máme kolegyně, které nás zásobují dobrotami ze své kuchyně, společně podporujeme mnohé sportovní organizace, a také kulturní události. Nebojíme se společně účastnit výzev, sportovních či jiných duelů. Rádi si také užijeme společné chvíle i mimo pracovní dobu.

3 Prostředí podporující rozvoj icon

Prostředí podporující rozvoj

I když nás trošku tlačí menší prostory v centru města, o to víc se snažíme vyjít vstříc v jiném směru. Sledujeme nové trendy v technologiích a aplikujeme je do praxe. Probíhají u nás pravidelná školení a čas od času absolvujeme školení na míru od špiček v oboru. Každý zaměstnanec má potřebná školení k výkonu své práce a nebráníme mu i v dalším rozvoji. Jeho názory a nápady si vždy poslechneme a vždy jej podpoříme.

4 Atmosféra rozvíjející se a "friendly" firmy icon

Atmosféra rozvíjející se a "friendly" firmy

Je pro nás důležité, aby naši zaměstnanci do práce chodili rádi a cítili podporu v jakékoli situaci. Našim cílem je, aby do práce chodili s úsměvem a ne z povinnosti.

Benefity, které nabízíme

Kafeterie icon

Kafeterie

Káva a čaj pro potěchu ducha, voda na osvěžení po celý den.

Dotované stravování icon

Dotované stravování

Každý zaměstnanec má právo na příspěvek na stravu.

Volnočasové aktivity icon

Volnočasové aktivity

Nabízíme volné vstupenky na kulturu, sport nebo jinou aktivitu.

Slevy u vybraných partnerů icon

Slevy u vybraných partnerů

Pro naše zaměstnance máme připraven program, díky kterému mohou nakupovat levněji.

Ovoce a zelenina icon

Ovoce a zelenina

Vitamíny jsou potřeba a našim zaměstnancům je rádi dopřejeme.

Pracovní pozice

Hledáme samostatného a spolehlivého vedoucího pracovníka pro realizaci zakázek. Náplní práce bude příprava, koordinace, realizace a kontrola jednotlivých zakázek. V rámci této pozice Vám můžeme nabídnout různorodou pracovní náplň v krásném a přátelském prostředí naší společnosti. 


Náplň práce:

  • Kompletní vedení realizačních projektů, tzn. příprava a realizace zakázek, plánování a uskutečnění dané zakázky.
  • Převzetí odpovědnosti za úspěšnou realizaci (společně s technickým projektovým týmem) a dodání zadaného projektu.
  • Osobní komunikace s investory a obchodními partnery v průběhu výstavby, komunikace se zákazníky a dodavateli.
  • Účast na koordinačních schůzkách a kontrolních dnech.
  • Koordinace a vedení celých realizačních týmů a montážních skupin.
  • Zajištění materiálního a personálního zásobování projektu.
  • Tvorba a dodržování harmonogramů.
  • Podílení se na tvorbě projektové dokumentace a rozpočtů před zahájením realizace projektu.
  • Spravovat a dodržovat rozpočet zakázek, tzn. kontrola finančních aspektů projektu, dodržování termínů a finančního budgetu.
  • Vést administrativní agendu příslušné zakázky.
  • Spolupráce napříč odděleních (obchodní, projekční, účetní, back office).

 
Co od Vás očekáváme:


Hledáme výsledkově orientovaného člověka, který se nebojí rozhodovat, má silné analytické a komunikační schopnosti, vyniká ve vyjednávání a splňuje následující 
požadavky:

  • Středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání technického zaměření, optimálně ve stavebním oboru nebo se zaměřením na TZB apod.
  • Praxi a zkušenosti ve vedení zakázek, ideálně ve stavebním oboru.
  • Schopnost jednat s představiteli investorů a obchodních partnerů.
  • Praxi s řízením a koordinací subdodavatelů.Zkušenosti s finančním řízením projektů.
  • Uživatelskou znalost AutoCAD pro čtení projektové dokumentace.
  • Schopnost efektivně komunikovat a pracovat samostatně.
  • Ochotu pracovat nad rámec a loajalitu.
  • Schopnost týmové práce, odolnost vůči stresu.
  • Iniciativu, zdravý selský rozum, aktivní přístup, manuální zručnost.
  • Řidičský průkaz skup. B (podmínkou).


Co Vám můžeme nabídnout:

  • Zázemí stabilní regionální společnosti v krásném a moderním pracovním prostředí.
  • Přátelský, mladý a cílevědomý kolektiv.
  • Možnost seberealizace, podpora v dalším vzdělávání, dlouhodobá perspektiva.
  • Osobní ohodnocení, otevřený a kreativní přístup.
  • Stravenkový paušál, kafeterie, příspěvek na sportovní aktivity.
  • Různorodé teambuildingové aktivity, firemní akce.
  • Služební automobil, notebook.
  • Rozmanitou práci na plný úvazek.
  • Dovolená 23 dnů + 2 dny sickday.
  • Místo výkonu práce: Hodonín.
  • Nástup dohodou.


Nástupní plat
Výše nástupní hrubé mzdy bude stanovena dohodou při osobním pohovoru s ohledem na dosaženou praxi a zkušenosti. Pozici nabízíme na dobu určitou s možností prodloužení.


NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

Prosíme o zaslání životopisu v českém jazyce na e-mailovou adresu: bosanska@klimabott.cz, k životopisu prosím přiložte vaší fotografii.

Kontaktní osoba: Denisa Bošanská, tel.: 774 493 504.


Připojte se k nám a staňte se nepostradatelnou součástí našeho týmu, kde každý den je příležitostí k učení a růstu!

Hledáme ředitele společnosti, který bude zodpovědný za celkové směrování a řízení organizace, tvorbu celkové strategie a politiky k naplňování stanovených cílů. Dále bude reprezentovat společnost navenek a řídit týmy. Mezi jeho klíčové dovednosti patří leadership, strategické myšlení a komunikační schopnosti.

 

Jaká bude vaše pracovní náplň?

 

Řízení a organizace práce

  • Řídí a organizuje obchodní, technické, realizační, ekonomické a kontrolní procesy ve firmě.
  • Kooperuje s vedoucími jednotlivých úseků a Hlavní účetní.
  • Kooperuje s vedoucími pracovníky firmy a vedením na realizaci nových zakázek.
  • Kooperuje s Hlavní účetní v oblasti zúčtování ve střediskovém a zakázkovém systému.
  • Řídí porady vedení, vyžaduje včasné plní termínových úkolů ze závěrů porad vedení, které se týkají jím přímo řízených oblastí.
  • Řídí a úkoluje vedoucího controllingu k přesně specifikované kontrolní činnosti procesů a projektů.

 

Odpovědnost

  • Odpovídá za komplexní problematiku od poptávky až po kvalitní realizaci zakázek podle projektové dokumentace nebo jiného návrhu, v rámci stanovených termínů a cen. Řeší nové požadavky obchodních partnerů.
  • Svojí činností propojuje realizaci zakázek od obchodní přes technické a technologické stránky, až po jejich realizaci, předání a správnou fakturaci v souladu s platným harmonogramem a plánem.
  • Odpovídá za budovaní velmi dobrých vztahů se všemi obchodními partnery a zákazníky.
  • Odpovídá za správnost a reálnost ekonomického plánu pro přesně specifikovaná období.
  • Odpovídá a stanovuje cenovou politiku firmy, jak na straně prodeje, tak i nákupu.
  • Odpovídá za správné fungování procesů ve společnosti, jako celku.
  • Odpovídá za správný a účinný controlling ve společnosti.
  • Odpovídá za správné nastavení marketingu a podrobné vyhodnocování jeho účinnosti na obrat.
  • Odpovídá za plán investic a jeho realizaci. V investiční oblasti kontroluje efektivnost výdajů.

 

Funkční náplň

  • Řídí a organizuje procesy a projekty ve vztahu k jiným firmám, obchodním partnerům a zákazníkům.
  • Osobně jedná se statutárními orgány jiných společností, schvaluje a podepisuje kontrakty.
  • Řídí finanční vztahy k dodavatelům a zákazníkům, řídí cash flow firmy, řídí saldokonto.
  • U větších akcí se účastní kontrolních dnů, případně předání větších, nebo strategických zakázek.
  • Vyhodnocuje vztahy společnosti k ostatním obchodním partnerům a zákazníkům.
  • Udržuje s obchodními partnery trvalý kontakt, zkoumá možnost nových investic i servisní činnosti.
  • Aktivně vyhledává další obchodní příležitosti a oslovuje cílovou klientelu s nabídkami firmy.
  • Vyhodnocuje ekonomické výsledky jednotlivých zakázek a přijímá opatření k těmto výsledkům.
  • Informuje TPV o případných změnách v realizaci oproti projektové dokumentaci, o nichž se doví.
  • Předává ke zúčtování podklady za svůj úsek i za střediska účetnictví a controllingu.

 

Ostatní

  • Garantuje správnost podkladů k mzdovému ohodnocení jednotlivých pracovníků.
  • Nařizuje a vnitřními směrnicemi implementuje všechna opatření ke zvýšení materiálové a finanční efektivnosti, která vyplývají ze zjištěných závad v řízení procesů a projektů ve společnosti.
  • Vyhledává aktivně na trhu další příležitosti a možnosti tržeb pro firmu.
  • Funkci vykonává v souladu s etickým kodexem firmy a za všech okolností hájí zájmy firmy.

 

Zastupuje

  • Vedoucího realizačního úseku, vedoucího obchodního úseku 

 

Je zastupován/a

  • Jednatelem společnosti 

 

Zkušenosti vhodné pro tuto pozici

 

  • komplexní myšlení
  • přizpůsobivost, flexibilita
  • zvládání zátěžových situací
  • komunikační dovednosti
  • prezentační dovednosti
  • vyjednávací schopnosti
  • kritický pohled
  • organizační schopnosti
  • vnímání příležitostí a jejich kritické hodnocení
  • důvěra ve schopnosti ostatních
  • schopnost motivovat druhé
  • psychická stabilita
  • optimistická povaha
  • MBA studium 

 

Co požadujeme:

 

  • Bohaté zkušenosti v oblasti obchodu a vedení týmu.
  • Vysokoškolské vzdělání (technického směru výhodou).
  • Schopnost definovat a implementovat obchodní strategie a plány.
  • Vynikající komunikační a prezentační schopnosti.
  • Schopnost vyjednávat a uzavírat obchodní dohody s klíčovými partnery.
  • Schopnost analyzovat trh a identifikovat nové obchodní příležitosti.
  • Schopnost pracovat pod tlakem a řešit nečekané situace.
  • Aktivní znalost anglického jazyka.
  • Flexibilita a ochota cestovat v rámci ČR i zahraničí.
  • Řidičské oprávnění sk. B - Aktivní řidič/řidička.

 

Co nabízíme:

 

  • Zázemí stabilní regionální společnosti v moderním pracovním prostředí.
  • Vzdělávací programy.
  • Firemní akce.
  • Osobní ohodnocení.
  • Otevřený a kreativní přístup.
  • Dotované stravenky.
  • Kafeterie.
  • Příspěvek na sportovní aktivity.
  • Dovolená 23 dnů +2 dny sickday.
  • Místo výkonu práce: Hodonín.
  • Nástup dohodou.

 

Prosíme o zaslání životopisu v českém jazyce na e-mailovou adresu: bosanska@klimabott.cz.

K životopisu prosím přiložte vaší fotografii. 

 

Kontaktní osoba: Denisa Bošanská, tel.: 774 493 504.

Připojte se k nám a staňte se nepostradatelnou součástí našeho týmu, kde každý den je příležitostí k učení a růstu!

Těšíme se na vaše reakce.

 

Připojte se k našemu týmu jako servisní technik a uplatněte svou vášeň pro techniku a inovace v každodenní práci. Hledáme nadšeného odborníka, pro kterého je práce koníčkem a kdo se nebojí převzít zodpovědnost. Specializujeme se na vzduchotechniku, klimatizaci, tepelná čerpadla a fotovoltaiku.

Budete zodpovědný za servisní činnost u našich zákazníků, převážně v rámci Jihomoravského kraje.

Co vás čeká v práci?

  • Pracovní doba je v jednosměnném provozu, od pondělí do pátku, od 7:00 do 15:30.
  • Víkendy jsou obvykle volné.
  • Flexibilita v pracovní době dle potřeb zakázek.

Požadavky na kandidáta:

  • Platná vyhláška 50/1978 Sb. §6 NN.
  • Certifikát MŽP kategorie I.
  • Manuální zručnost a pečlivost.
  • Spolehlivost a aktivní přístup k práci.
  • Časová flexibilita a schopnost samostatné práce.
  • Řidičský průkaz skupiny B.

Co nabízíme?

  • Různorodou práci na zajímavých zakázkách.
  • Průběžné školení a možnost profesního rozvoje.
  • Tým zkušených profesionálů.
  • Stabilní pozici v rozvíjející se společnosti.
  • Atraktivní finanční ohodnocení a firemní benefity.

Máte zájem? Zašlete nám strukturovaný životopis, ideálně s fotografií, na bosanska@klimabott.cz. Těšíme se na vaši odpověď!

Kontakt: Denisa Bošanská, tel.: 774 493 504.

Staňte se součástí našeho týmu a přispějte k rozvoji moderních technologií v oblasti technologií budov!

Hledáme nadšeného chlaďaře, který se nebojí převzít zodpovědnost a pro koho je práce koníčkem. Připojte se k našemu týmu a staňte se součástí naší specializace v oblasti vzduchotechniky, klimatizace, tepelných čerpadel a fotovoltaiky. Pracovat budete na rozmanitých projektech, od rodinných domů až po velké technické provozy.

Jak bude vypadat váš pracovní den?

  • Pracujeme v jednosměnném provozu od pondělí do pátku.
  • Pracovní doba je 8 hodin, od 7:00 do 15:30.
  • Víkendy jsou obvykle volné.
  • Projekty realizujeme hlavně v Jihomoravském kraji, s flexibilitou pro práci mimo region.

Co od vás očekáváme?

  • Platná vyhláška 50/1978 Sb. §6 NN.
  • Certifikát MŽP kategorie I.
  • Manuální zručnost a pečlivost.
  • Spolehlivost a proaktivní přístup k práci.
  • Časová flexibilita a samostatnost.
  • Řidičský průkaz skupiny B.

Co vám nabízíme?

  • Práci na zajímavých a různorodých zakázkách.
  • Průběžná školení a osobní rozvoj.
  • Součást týmu zkušených profesionálů.
  • Stabilní pozici ve společnosti s dlouholetou tradicí.
  • Atraktivní platové ohodnocení a firemní benefity.

Chcete být součástí našeho týmu? Zašlete nám váš strukturovaný životopis, ideálně s fotografií, na bosanska@klimabott.cz.

Kontaktní osoba: Denisa Bošanská, tel.: 774 493 504.

Přidejte se k nám a staňte se expertem v oblasti chlazení a klimatizace!

Zjistěte o nás více

Poznejte co děláme.

Zjistit více o Klimabott